Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd ons contactformulier invullen of bellen met onze winkel!

Ik heb een klacht, wat nu?

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in de webshop graag een mail sturen met het bestel- en artikelnummer, een foto en een korte omschrijving van de klacht. De mail graag sturen naar info@room70.nl.

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in onze store graag deze klacht laten afhandelen door onze winkel. Naast het artikel gelieve ook de aankoop bon en/of bankafschrift mee te nemen. Bij twijfel kun je ook altijd contact opnemen met de klantenservice.

Voor een klacht over de webshop en/of een bestelling zijn wij telefonisch bereikbaar van Ma 13:00 – 17:30 | Di – Vrij 09:30 – 17:30 | Za 09:30 – 17:00 op 075 – 20 21 513  Je kunt vrijblijvend contact met ons opnemen.

Hoe kan ik betalen?

IDEAL 
iDeal is een directe betaalwijze waarmee je je bestelling heel eenvoudig via internetbankieren kunt betalen.  Het systeem werkt met de van internetbankieren bekende PIN/TAN-code.  De voordelen van iDeal zijn; het is veilig, snel & comfortabel, je hoeft je niet te registreren en er zijn geen transactiekosten.CREDITCARD 
Daarnaast kun je ook een bestelling plaatsen met de volgende creditcards: Mastercard, VISA.

PAYPAL
Met PayPal kun je snel en gemakkelijk online betalen.

Waar kan ik een kortingscode of cadeaubon invoeren?

Mocht je een kortingscode hebben, kun je deze voordat je gaat afrekenen, invoeren: Je klikt op de  tekst van “kortingscode, tegoedbon of cadeaubon” en vult de betreffende code in het witte vak boven “TOEPASSEN” in, klik daarna op “TOEPASSEN” en ga door naar afrekenen. Je kunt één kortingscode gebruiken per bestelling.

Hoe plaats ik een online bestelling

Je kunt een bestelling plaatsen door de maat, de kleur en het aantal van je keuze te selecteren en te klikken op ‘in winkelwagen’. Het artikel wordt toegevoegd aan je winkelwagen. Als je klaar bent met shoppen, klik je op de winkelwagen in de rechter bovenhoek om je bestelling te plaatsen. Je vindt hier de prijs en beschikbaarheid van elk artikel. Je kunt er dan nog voor kiezen om je bestelling te wijzigen. In de winkelwagen, kun je ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of af te halen in onze winkel.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Heb je voor meer dan €20,- besteld dan is de verzending gratis. Wanneer jouw bestelling lager dan €20,- is dan zijn de verzendkosten €6,95.

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel de verzending is dan altijd gratis!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De bestelling wordt binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden nadat je een orderbevestiging hebt gekregen. Soms kan het gebeuren dat jouw bestelling onverhoopt vertraging oploopt.  We proberen je hier altijd zo snel mogelijk per email over te informeren. De status van je bestelling kun je checken met de Track & Trace code die in je orderbevestiging staat.(www.postnl.nl)

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij aankoop in de webshop mag je binnen 14 dagen retourneren mits de artikelen onbeschadigd en ongedragen zijn en de originele prijskaartjes er nog aan zitten.

Wat zijn de retourkosten van mijn online bestelling?

Als je iets terugstuurt, wordt het bedrag van de order (incl. verzendkosten) min de retourkosten van €2,- teruggestort op dezelfde rekening als waarmee de betaling is uitgevoerd.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Room70 zal uiterlijk binnen 14 kalenderdagen alle betaalde aankoopbedragen terugbetalen, mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is.